Yekharid logo حساب کاربری


چگونه به لپ تاپ وای فای وصل کنیم ؟ [ آموزش گام به گام ]

چگونه به لپ تاپ وای فای وصل کنیم ؟ [ آموزش گام به گام ]

 اگر هنوز از اتصال سیمی استفاده می کنید و می خواهید از شر کابل خلاص شوید،ما در این مقاله درباره اتصال اینترنت و وای فای لپ تاپ به راحتی و بدون کابل و دیگر اتصالات با شما

فهرست مطالب
•    چگونه به لپ تاپ وای فای وصل کنیم ؟
•    چرا لپ تاپ به وای فای وصل نمی شود؟
•    چرا لپ تاپ به اینترنت وصل نیست؟
•    7 راه حل برای عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت
•    چگونه درایور وای فای لپ تاپ خود را آپدیت کنیم
•    چرا لپ تاپ به هات اسپات گوشی وصل نمی شود؟ 
•    رفع عدم اتصال لپ تاپ به هات اسپات گوشی
•    6 ایده برای اتصال لپ تاپ به هات اسپات گوشی

ما اکثر رایانه ها را از طریق اتصالات بی سیم به هم وصل می کنیم، به ندرت می بینیم که کابل آبی یا زرد از پشت لپ تاپ ما اجرا شود. در حالی که هنوز دلایل معتبری برای اتصال کامپیوتر شما به کابل وجود دارد، ممکن است مطمئن نباشید که چگونه به یک اتصال بی سیم بروید.
 اگر هنوز از اتصال سیمی استفاده می کنید و می خواهید از شر کابل خلاص شوید،ما در این مقاله درباره اتصال اینترنت و وای فای لپ تاپ به راحتی و بدون کابل و دیگر اتصالات با شما صحبت می کنیم تا آخر مقاله با ما همراه باشید .

چگونه به لپ تاپ وای فای وصل کنیم ؟

چگونه به لپ تاپ وای فای وصل کنیم ؟

شما یک لپ تاپ جدید برای مرور اینترنت خریداری کرده اید، اما ابتدا باید به یک شبکه وای فای بی سیم متصل شوید. برای خرید لپ تاپ به راحتی می توانید در فروشگاه انلاین یه خرید لپ تاپ های مناسب ببینید. در اینجا نحوه اتصال وای فای به لپ تاپ را با 4 مرحله در زیر توضیح می دهیم :
مرحله 1: روی نماد وای فای کلیک کنید نماد WiFi در پایین سمت راست روی دسکتاپ، درست در کنار نماد تنظیمات صدا قرار دارد. روی نماد کلیک کنید. اگر همه چیز خوب پیش برود، اکنون لیستی از شبکه های وای فای را مشاهده خواهید کرد.
مرحله 2: شبکه WiFi مناسب را از لیست انتخاب کنید. اگر نمی دانید کدام یک مناسب است؟ به مودم نگاهی بیندازید، اغلب نام شبکه (SSID) را نشان می دهد.
مرحله 3: رمز عبور را وارد کنید .حالا وقت آن است که رمز عبور برای اتصال وای فای در لپ تاپ خود را وارد کنید. بسته به نوع شبکه گاهی اوقات به یک نام کاربری نیز نیاز خواهید داشت.
توجه: رمز عبور به حروف بزرگ و کوچک حساس است.
مرحله 4: منتظر اتصال باشید.
اکنون لپ تاپ باید به وای فای متصل شود. ممکن است کمی وقت بگیرد. زمانی که نماد وای فای پایین سمت راست سفید مشاهده کردید لپ تاپ شما به وای فای وصل شده است .

چرا لپ تاپ به وای فای وصل نمی شود؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا لپ تاپ شما به وای فای وصل نیست ممکن است برای پیوستن به شبکه بی سیم مشکل داشته باشد. در اینجا برخی از رایج ترین مشکلات  که برای عدم برقراری لپ تاپ با وای فای وجود داردرا برای شما بیان می کنیم :
•    دستگاه شما در حالت هواپیما یا وای فای خاموش است.
•    مودم شما خراب است
•    رمز عبور وای فای را اشتباه وارد می کنید.
گذرواژه‌های وای‌فای به حروف بزرگ و کوچک حساس هستند و می‌توانند طولانی و پیچیده باشند، به‌خصوص اگر از رمز عبور پیش‌فرض همراه با شبکه‌تان استفاده می‌کنیدو هنگام وارد کردن هر حرف، عدد یا نماد دقیق باشید.
•    لپ تاپ شما خیلی از مودم فاصله دارد.
اگر لپ تاپ از مودم شما دور است یا دیوارهای زیادی بین این دو وجود دارد، ممکن است لپ تاپ شما نتواند سیگنال قوی دریافت کند. لپ‌تاپ خود را به منطقه‌ای که در فاصله 10 تا 15 متری مودم وای فای و عاری از موانع است حرکت دهید، سپس سعی کنید وصل شوید.
•    ممکن است دستگاه شما از شبکه وای فایی که به آن وصل شده اید پشتیبانی نکند.

چرا لپ تاپ به اینترنت وصل نیست؟

چگونه به لپ تاپ وای فای وصل کنیم ؟

روزهایی کامپیوترها حتی بدون اینترنت هم سرگرم کننده بودند. اتصال به وب را حذف کنید و چیزی که دارید دستگاهی است که بوی یکنواختی می دهد. به‌علاوه، وقتی می‌خواهید در محیط خانه یا در محل کار جدید کار کنید، اتصال دردسرساز به اینترنت در لپ تاپ آزاردهنده است. هنگامی که خطای وحشتناک "بدون اتصال به اینترنت" ظاهر می شود، ممکن است باعث سردرد شود. هر زمان که مشکلی در اتصال وای فای به لپ تاپ شما وجود دارد، به این فکر کنید که چرا لپ تاپ ما به وای فای متصل نمی شود وای فای یکی از اساسی ترین نیازها برای راه اندازی اینترنت و ارتباط با وب سایت های مختلف است. وقتی لپ‌تاپ ما به وای‌فای وصل نمی‌شود، همه چیز می‌تواند بسیار سخت شود، زیرا بسیاری از کار ما به آن بستگی دارد، و بسیاری از ضرب‌الاجل‌ها ممکن است رعایت نشده باقی بماند.

بیشتر بخوانید : بررسی تبلت های شرکت لنوو و سامسونگ

7 راه حل برای عدم اتصال لپ تاپ به اینترنت

1.مطمئن شوید که وای فای لپ تاپ شما روشن است

2.راه اندازی مجدد یا اتصالات خود را بررسی کنید.

3.درایورهای وای فای خود را حذف و نصب کنید

4.باتری لپ تاپ را بردارید

توجه: اگر باتری قابل جابجایی ندارید از این راه حل صرف نظر کنید. هنگامی که باتری را از سیستم خود خارج می کنید، مادربرد تحت یک تنظیم مجدد نرم افزاری قرار می گیرد که بر تنظیمات سیستم شما تأثیر می گذارد. این ممکن است مشکل را برطرف کند. برای خرید باتری لپ تاپ از سایت یه خرید بازدید کنید .

5.  vpn و آنتی ویروس را خاموش کنید

6. عیب یابی آداپتور شبکه

7. آدرس IP خود را تمدید کنید

اگر حتی زمانی که تمام راه‌حل‌های بالا را امتحان کرده‌اید، مشکل همچنان ادامه دارد، ممکن است آدرس IP شما از اتصال وای فای پشتیبانی نکند. 

چگونه درایور وای فای لپ تاپ خود را آپدیت کنیم

شما می توانید با مراجعه به وب سایت سازنده کارت شبکه بی سیم خود، درایور وای فای خود را به صورت دستی به روز کنید. جدیدترین درایور سازگار با دستگاه خود را جستجو کرده و آن را به روز کنید. لپ تاپ خود را به وای فای وصل کنید و اتصال را بررسی کنید.

چگونه به لپ تاپ وای فای وصل کنیم ؟

همچنین می‌توانید نرم‌افزار آنتی‌ویروس را به‌طور موقت خاموش کنید، زیرا ممکن است گاهی اوقات اتصال وای فای را مسدود کند. این روش ها باید به شما کمک کند تا مشکل اتصال وای فای را با لپ تاپ ویندوز خود حل کنید.
می توانید برای
مقایسه قیمت درایو نوری لپ تاپ در وبسایت یه خرید بازدید کنید.

چرا لپ تاپ به هات اسپات گوشی وصل نمی شود؟ 

نقطه اتصال تلفن همراه یک راه سریع و کارآمد برای به اشتراک گذاشتن اتصال اینترنت با دستگاه‌های دیگر مانند رایانه، iPad یا سایر تلفن‌های همراه است. هات اسپات نیز جایگزین خوبی برای وای فای است به خصوص اگر وای فای در منطقه شما به طور غیرقابل تحمل کند است یا وصل نمی شود. گاهی اوقات، ممکن است هنگام اتصال دستگاه به نقطه اتصال خود با مشکل مواجه شوید. این تقریباً همیشه به دلیل خطاهایی در تنظیمات شبکه تلفن همراه و اینترنت و درایورهای معیوب یا قدیمی رایانه شما است.
در
فروشگاه اینترنتی یه خرید درباره لپ تاپ ها بیشتر بخوانید و بدانید.

رفع عدم اتصال لپ تاپ به هات اسپات گوشی

چگونه به لپ تاپ وای فای وصل کنیم ؟

اگر می‌خواهید لپ‌تاپ را به هات اسپات گوشی خود متصل کنید، اما وصل نمی‌شود، ابتدا این بررسی‌های کلی را انجام دهید:
1.آیا دستگاه های دیگر، به ویژه تلفن ها، می توانند به نقطه اتصال متصل شوند؟ اگر نه، ممکن است هات اسپات توسط شرکت مخابراتی شما مسدود شده باشد.
2.مطمئن شوید که هیچ دستگاه دیگری به نقطه اتصال دستگاه گوشی شما متصل نیست. ممکن است فقط یک دستگاه را در یک زمان وصل کند.
3.اطمینان حاصل کنید که هیچ شبکه قدرتمندتر دیگری در این نزدیکی که سیستم شما به آن وصل است در دسترس نباشد. اگر وجود دارد، سعی کنید آنها را فراموش کنید و سپس هات اسپات را وصل کنید.
4.چرخه برق لپ تاپ و گوشی خود را انجام دهید.
5.اگر هات اسپات درگوشی شما دارای رمز عبور نیست، یک رمز عبور به آن اضافه کنید و سپس اتصال را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید : مقایسه خرید تبلت های موجود در بازار ایران

5ایده برای اتصال لپ تاپ به هات اسپات گوشی

اگر در تمام موارد بالا نتوانستید به هات اسپات گوشی متصل شوید، راه حل های زیر را برای دسترسی به اینترنت از طریق هات اسپات گوشی امتحان کنید:

1.از تلفن خود، نقطه اتصال را خاموش و سپس دوباره روشن کنید. 

اگر از طریق USB وصل شده اید، از این زمان برای جدا کردن و سپس وصل کردن مجدد کابل استفاده کنید. این اولین قدم عالی برای امتحان است زیرا نیازی به خاموش کردن کل دستگاه خود ندارد، اما اتصال را تازه می کند و لپ تاپ شما را مجبور می کند دوباره سعی کند به آن وصل شود.
می توانید به
بررسی قیمت  قطعات کامپیوتر در وبسایت یه خرید بپردازید.

2.اگر لپ تاپ شما خیلی دور است، به نقطه اتصال نزدیک تر شوید.

اگرلپ تاپ شما بدور ازگوشی باشد، نقطه اتصال حتی به عنوان یک شبکه وای فای موجود در لپ تاپ شما ظاهر نمی شود.

چگونه به لپ تاپ وای فای وصل کنیم ؟

3.با "فراموش کردن" اتصال در لپ تاپ خود، از هات اسپات جدا شوید.

این کار را با باز کردن لیست شبکه های موجود، کلیک راست بر روی هات اسپات و انتخاب گزینه Forget انجام دهید. سپس با استفاده از همان اطلاعاتی که بار اول انجام دادید، دوباره به شبکه هات اسپات متصل شوید. این به طور موثر همه چیزهایی را که ویندوز درباره هات اسپات می داند حذف می کند و سپس یک بار دیگر یک ارتباط کاملاً جدید با آن برقرار می کند.

4.گوشی یا لپ تاپ که نقطه اتصال را ارائه می دهد مجددا راه اندازی کنید.

5.در صورت روشن بودن حالت هواپیما در لپ تاپ یا گوشی خود آن را خاموش کنید. 

اگر میخواهید لپ تاپ خودر را در هواپیما به گوشی هات اسپات کنید ، ممکن است حالت هواپیما در تلفن یا لپ‌تاپ شما فعال باشد و بنابراین از دسترسی به داده‌های تلفن همراه جلوگیری می‌کند.

سخن آخر
هر زمان که مشکلی در اتصال وای فای به لپ تاپ شما وجود داشت، به این فکر کنیم که چرا لپ تاپ ما به وای فای متصل نمی شود. وای فای یکی از اساسی ترین نیازها برای راه اندازی اینترنت و ارتباط با وب سایت های مختلف است. وقتی لپ‌تاپ ما به وای‌فای وصل نمی‌شود، همه چیز می‌تواند بسیار سخت شود، زیرا بسیاری از کار ما به آن بستگی دارد، و بسیاری از ضرب‌الاجل‌ها ممکن است رعایت نشده باقی بماند ما در این مقاله راهکارهایی را برای شما ارائه دادیم تا به راحتی بتوانید به وای فای لپ تاپ خود وصل شوید و امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی و مفید بوده باشد.

سوالات متداول

چگونه به لپ تاپ وای فای وصل کنیم ؟
روی نماد وای فای در پایین سمت راست روی دسکتاپ کلیک کنید- شبکه وای فای مناسب را از لیست انتخاب کنید- رمز عبور را وارد کنید- منتظر اتصال باشید.
چرا لپ تاپ به هات اسپات گوشی وصل نمی شود؟ 
به دلیل خطاهایی در تنظیمات شبکه تلفن همراه ، اینترنت و درایورهای معیوب یا قدیمی لپ تاپ شما است.
 چرا لپ تاپ به وای فای وصل نمی شود؟
دستگاه شما در حالت هواپیما یا وای فای خاموش است. - مودم شما خراب است - رمز عبور وای فای را اشتباه وارد می کنید. - لپ تاپ شما خیلی از مودم فاصله دارد. - ممکن است دستگاه شما از شبکه وای فایی که به آن وصل شده اید پشتیبانی نکند.
7 راه حل برای عدم اتصال لپ تاپ به وای فای چیست ؟
1-مطمئن شوید که وای فای لپ تاپ شما روشن است 2-راه اندازی مجدد یا اتصالات خود را بررسی کنید 3-درایورهای وای فای خود را حذف و نصب کنید4- باتری لپ تاپ را بردارید 5- vpn و آنتی ویروس را خاموش کنید6- عیب یابی آداپتور شبکه 7- آدرس IP خود را تمدید کنید.

درباره samaneh afzali
پست های اخیر

نظر خود را با ما در میان بگذارید
Captcha

نظرات پیشین