Yekharid logo حساب کاربری


کدام لپ تاپ ها سیم کارت میخورند | بررسی انواع لپتاپ سیمکارت خور

کدام لپ تاپ ها سیم کارت میخورند | بررسی انواع لپتاپ سیمکارت خور

در این مقاله درباره چگونگی اتصال سیم کارت در لپ تاپ و مزایای لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورندو معیارهای انتخاب لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند برای شما صحبت کردیم و همچنین

فهرست مطالب
•    چگونه به لپ تاپ سیم کارت وصل کنیم ؟
•    مزایای استفاده از لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند.
•    کدام لپ تاپ ها سیم کارت میخورند ؟
•    ویژگی های انتخاب لپ تاپی که سیم کارت میخورد چیست ؟

وقتی در جاده هستید کابل اینترنت در اطراف ندارید و وای فای مورد اعتماد شما در محدوده ای که هستید قرار ندارد اتصال WiFi عمومی هم ایمن نیست. اما همچنان می خواهید از اینترنت در لپ تاپ خود استفاده کنید. در این عصر از تکنولوژی و فناوری  لپ‌تاپ‌هایی تولید می شوند دارای ماژول ویژه‌ای هستند که اتصال اینترنت از طریق سیم‌کارت را ممکن می‌سازد . برای این کار نیازی به دانگل ندارید و  به سادگی می‌توانید یک سیم کارت با طرح داده تلفن همراه را در اسلات لپ‌تاپ خود قرار دهید.

در این مقاله درباره چگونگی اتصال سیم کارت در لپ تاپ و مزایای لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورندو معیارهای انتخاب لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند برای شما صحبت کردیم و همچنین چند نمونه از لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند را به شما معرفی کردیم امیدوارم تا اخر مقاله با ما همراه باشید.

چگونه به لپ تاپ سیم کارت وصل کنیم ؟

همانطور که از نام سیم کارت پیداست برای گوشی ها استفاده می شود با این حال در دنیای امروز می توان از آنها در لپ تاپ ها استفاده کرد و نسل جدید از لپ تاپ سیم کارت میخورند.

در اینجا راهنمای گام به گام نصب سیم کارت به عنوان سخت افزار جدید در لپ تاپ را برای شما بیان می کنیم :
1. اسلات سیم کارت را در لپ تاپ خود پیدا کنید. اسلات در رایانه ها یک تکنیک مهندسی شده برای افزودن قابلیت به لپ تاپ شماست و مکانی برای قرار دادن برخی از قابلیت های تخصصی مانند شتاب ویدئو، صدا یا کنترل درایو دیسک را ارائه می دهد.اسلات به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که می توانید در آینده قابلیت های سخت افزاری جدیدی و همچنین سیم کارت به لپ تاپ خود اضافه کنید.
2. سیم کارت را با کنتاکت های طلایی رو به بالا وارد شکاف کنید.
3. به آرامی به سمت پایین فشار دهید تا صدای کلیک را بشنوید و سپس به عقب بکشید تا در جای خود محکم شود.
4. قبل از قرار دادن سیم کارت مطمئن شوید که لپ تاپ شما خاموش است.
5. لپ تاپ خود را روشن کنید. منتظر بمانید تا ویندوز سخت افزار جدید را شناسایی کند و دستورات را برای راه اندازی دنبال کنید.
6. هر دستورالعمل اضافی ارائه شده توسط مایکروسافت یا سایر سازندگان لپ تاپ را در دفترچه دنبال کنید.

لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند

مزایای استفاده از لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند.

دلایل زیادی برای استفاده از لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند وجود دارد که از این دلایل می توان بعنوان مزیت برای لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند نام برد و ما در اینجا این دلایل را برای شما بازگو می کنیم :
•    از لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند می توان به عنوان یک هات اسپات موبایل برای حداکثر 10 دستگاه به طور همزمان استفاده کرد. این باعث صرفه جویی در پول و داده می شود.
•    بارزترین مزیت استفاده از لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند، امکان دسترسی به اینترنت در هر کجا که هستید است. از آنجایی که اکثر عملکردهای لپ تاپ نیاز به استفاده از اتصال اینترنت دارند، این ویژگی برای کسانی که در حال حرکت هستند ضروری است.
•    لپ تاپی که سیم کارت میخورد این امکان را می دهد به جای استفاده از Wi-Fi یا شبکه های دیگر، از طریق سیم کارت خود به اینترنت متصل شوید.
•    اگر به خارج از کشور سفر می‌کنید نیازی به خرید سیم‌کارت محلی ندارید فقط از یک سیم کارت در خانه استفاده کنید.
•    حمل لپ تاپی که سیم کارت میخورد آسان‌تر و راحت‌تر از حمل چندین دستگاه مانند تلفن، تبلت، لپ‌تاپ در هنگام سفر است. 
•    برخی از لپ‌تاپ‌ها دارای پشتیبانی داخلی برای قرار دادن سیم‌کارت هستند، بنابراین نیازی به تجهیزات یا نرم‌افزار اضافی مانند  خرید رم و دیگر قطعات کامپیوتر نیست . 
•    می توانید از لپ تاپ خود برای برقراری تماس تلفنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : نقد و بررسی گوشی آیفون 12 مینی

کدام لپ تاپ ها سیم کارت میخورند ؟

استفاده از لپ‌تاپ هایی که سیم‌کارت میخورند راهی عالی برای اتصال به اینترنت در هر کجا که هستید است. از آنجایی که بیشتر کارهایی ما امروزه شامل اتصال به اینترنت است، این نوع لپ‌تاپ برای افرادی که دائماً در حال حرکت هستند و نمی‌توانند همیشه به اتصالات Wi-Fi اعتماد کنند عالی است.

در اینجا چند نمونه از لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند را به شما معرفی می کنیم :

1- مایکروسافت سرفیس پرو 7

\اگر به دنبال لپ‌تاپ‌هایی هستید که با سیم‌کارت کار می‌کند، احتمالاً نام  7Microsoft Surface Pro  را شنیده‌اید. برای هرکسی که یک تبلت و لپ تاپ قدرتمند می خواهد این لپ تاپ یک انتخاب عالی خواهد بود.

سرفیس پرو 7 نسخه به روز شده سرفیس پرو 6 است اما دارای پردازنده های جدید و پورت USB-C است. سرفیس پرو 7 علیرغم قیمت بالایش، زبان طراحی منحصر به فرد مایکروسافت را با خطوط تیز، مینیمال و بدنه ای محکم با پایه این شرکت تجسم می دهد. در واقع یکی از بهترین لپ تاپ هایی است که سیم کارت میخورند و شما می توانید استفاده کنید.

لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند

مزایا و معایب لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 7 که سیم کارت میخورد :

  •  طراحی باریک، سبک و خیره کننده ای دارد که تنها 1.7 پوند وزن دارد.
  •  به راحتی می توانید SSD را تعویض کنید .
  •  صفحه نمایش خیره کننده با وضوح UHD 
  • عمر باتری تمام روز این دستگاه تا 10.5 ساعت است. 
  •  لپ تاپ صفحه لمسی 
  •  به عنوان تبلت نیز قابل استفاده است .
  •  امنیت این لپ تاپی که سیم کارت میخورد همراه با احراز هویت چهره می باشد.
  •  شما باید قلم را جداگانه بخرید.

2- لپ تاپ لنوو

آیا لپ تاپ لنوو سیم کارت میخورد ؟ در جواب این سوال باید بگوییم اگر می‌خواهید از سیم‌کارت استفاده کنید، می‌توانید لپ‌تاپ لپ تاپ لنوو را نیز خریداری کنید. این لپ تاپ دارای درگاه سیم کارت است تا بتوانید بدون وای فای به اینترنت دسترسی داشته باشید.
پردازنده لپ تاپ لنوو چندین برنامه کاربردی را تامین می کند و سیستم عامل قادر به بوت شدن و به روز رسانی خودکار است. همچنین دارای محافظت داخلی در برابر ویروس است. برای خرید این لپ تاپ ها که سیم کارت میخورند باید به
بررسی قیمت لپ تاپ لنوو در فروشگاه آنلاین بپردازید.

لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند

مزایا و معایب  لپ تاپ لنوو که سیم کارت میخورد :

  • لپ تاپ لنوو عمر باتری طولانی مدت و قابل توجهی دارد.
  • پردازنده قدرتمند لپ تاپ لنوو برای استفاده های سنگین مناسب است
  • فضای ذخیره سازی و رم زیادی دارد.
  • مجهز به دو پورت رعد و برق
  • سیستم صوتی یا همان اسپیکر خوبی داردکه شما می توانید برای استعلام قیمت اسپیکر در یه خرید به صورت جدا بر روی سیستم خود روی لینک کلیک کنید.
  •  لپ تاپ گران قیمت می باشد .

بیشتر بخوانید : لپتاپ استوک چیست ؟ [ راهنمای خرید انواع لپتاپ استوک ]

3- لپ تاپ dell

لپ تاپ خوب دیگری که سیم کارت میخورد و میتوانید از آن در کارهای روزمره و کار از راه دور مناسب است استفاده کنید لپ تاپ dell است.

این لپ تاپ شاسی باریک و سبک وزن برای حرکت و راحتی ساخته شده است و دارای Wi-Fi یکپارچه با فناوری Intel Adaptix است که به طور خودکار به قوی ترین نقاط دسترسی برای ارائه عملکرد سریعتر می پیوند.
مزایا و معایب  لپ تاپ Dell  که سیم کارت میخورد :

  •  صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچی با صفحه نمایش FHD
  •  عمر باتری عالی
  •  ارتقا سخت افزار
  • پردازنده قدرتمند 11 نسل اینتل
  •  همراه با حسگر اثر انگشت
  • پورت های اتصال چشمگیر
  • فقط به 1 پورت USB C مجهز شده است.

 شما می توانید برای خرید قطعات کامپیوتر از سایت یه خرید بازدید کنید.

و دیگر لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند :

4- Microsoft Surface Go2 

5- Samsung Chromebook Plus

6- SAMSUNG Galaxy Book S

ویژگی های انتخاب لپ تاپی که سیم کارت میخورد چیست ؟

لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند

هنگام انتخاب یک لپ تاپی که سیم کارت میخورد عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شوند. این عوامل شامل فضای ذخیره سازی، رم و عمر باتری است که همه این قطعات لپ تاپ و کامپیوتر به صورت جداگانه در فروشگاه انلاین یه خرید موجود می باشد. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ با درگاه سیم کارت هستید، در اینجا چند نکته وجود دارد :

1- اسلات کارت

اگر قصد خرید لپ تاپ که سیم کارت میخورد را دارید بهتر است لپ تاپی را انتخاب کنید دارای اسلات های متعدد باشد. به غیر از یک کارت خوان SD، برای قرار دادن سیم کارت به یک اسلات سیم کارت اضافی نیز نیاز دارید. برخی از لپ تاپ ها از دو سیم کارت نیز پشتیبانی می کنند.

2- پردازنده

هنگامی که به دنبال یک لپ تاپی هستید که سیم کارت میخورد باید پردازنده آن را در نظر بگیرید. این دستگاه ها باید قدرت کافی برای کار یکپارچه در هنگام اتصال داده ها داشته باشند. 

3- رم

اگر به دنبال خرید لپ تاپی که سیم کارت میخورد هستید، برای دسترسی سریع به داده‌ها به شبکه‌های سلولی، باید رم را در نظر بگیرید. داده های تلفن همراه می تواند لپ تاپ را کند کند، بنابراین بهتر است از رم بالاتر برای جلوگیری از تاخیر استفاده کنید.

4- عمر باتری و قابلیت حمل

وقتی از لپ تاپ هایی که سیم کارت میخورند استفاده می کنید، باتری سریع‌تر خالی می‌شود. بنابراین، شما به یک لپ تاپ با باتری پشتیبان خوب نیاز دارید. بهتر است به سراغ یک لپ تاپ سبک وزن با باتری تمام روز بروید. همچنین لپ تاپ باید بسیار قابل حمل باشد تا بتوانید به راحتی با آن سفر کنید.

سخن اخر
اگر اتصال پهنای باند ندارید، می توانید به دنبال لپ تاپی که سیم کارت میخورد بروید. این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند روی داده‌های تلفن همراه بدون اینترنت بی‌سیم کار کنند. اگر زیاد به جاهایی سفر می‌کنید که وای‌فای همیشه در دسترس نیست، بهتر است روی لپ‌تاپ هایی که سیم‌کارت میخورند سرمایه‌گذاری کنید.


سوالات متداول 

آیا لپ تاپ لنوو سیم کارت میخورد ؟
بله، لپ تاپ های لنوو زیادی وجود دارند که سیم کارت میخورند که امکان دسترسی به شبکه‌های تلفن همراه را فراهم می‌کنند. البته باید هنگام خرید دقت کنید همه لپ تاپ های لنوو دارای سیم کارت نیستند.
کدام لپ تاپ ها سیم کارت میخورند ؟
- مایکروسافت سرفیس پرو 7- لپ تاپ لنوو- لپ تاپ dell - 
چگونه به لپ تاپ سیم کارت وصل کنیم ؟
اسلات سیم کارت را در لپ تاپ خود پیدا کنید- سیم کارت را با کنتاکت های طلایی رو به بالا وارد شکاف کنید- به آرامی به سمت پایین فشار دهید تا صدای کلیک را بشنوید و سپس به عقب بکشید تا در جای خود محکم شود - قبل از قرار دادن سیم کارت مطمئن شوید که لپ تاپ شما خاموش است -  لپ تاپ خود را روشن کنید.
آیا می توان سیم کارت در لپ تاپ لنوو قرار داد؟
بله، لپ تاپ های لنوو زیادی وجود دارند که سیم کارت میخورند. اگر می‌خواهید روی لپ‌تاپ به اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید به راحتی یک سیم کارت را در لپ‌تاپ قرار دهید و به داده‌های نامحدود دسترسی داشته باشید. با این حال، همه لپ تاپ های لنوو دارای سیم کارت نیستند.

 

درباره samaneh afzali
پست های اخیر

نظر خود را با ما در میان بگذارید
Captcha

نظرات پیشین