مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه، بدنه پلی کربنات، چنس بند، وزن خالص بدنه 11.9 گرم، اندازه 12.45 × 18.15 × 46.95 میلی متر

صفحه نمایش : 1.1 اینچ، صفحه لمسی AMOLED، رزولوشن 126 × 294، حداکثر روشنایی 450 نیت

مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر

باتری : پلیمر یون لیتیوم 125 میلی آمپر

سنسورها : شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور ضربان قلب PPG، سنسور سنجش اکسیژن خون، فشار سنج، 

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مچ بند هوشمند شیائومی

Mi Band 5 جدیدترین مدل از مچ بندهای شرکت شیائومی است که در سال 2020 توسط این شرکت معرفی و عرضه شده و در دسترس می باشد. این مچ بند همان طراحی و شکل ظاهری مدل قبلی یعنی Mi band 4 را دارد و تنها چند تغییر جزئی از جمله اندازه بند و صفحه در آن اعمال شده است. صفحه نمایشگر نیز نسبت به مدل قبلی بزرگتر است و از یک نمایشگر تمام لمس رنگی 1.1 اینچی بهره می گیرد که نوع آن AMOLED و حداکثر روشنایی 450 نیت را ارائه می دهد و محتوا را با وضوح و روشنایی بالایی نمایش می دهد. مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 یک دست بند هوشمند ورزشی است که از حالت های مختلف ورزشی هوازی و غیر هوازی پشتیبانی می کند و می توانید هم برای ورزشهای بیرون از خانه مانند کوه نوردی، دوچرخه سواری و در ورزشهای خانگی نیز از آن به عنوان یک مربی مجازی استفاده کنید تا با ثبت سرعت و تشخیص نوع حرکات به شما در بهبود عملکرد تمرینات کمک کند و همچنین شما را از وضعیت جسمانی در طول تمرین آگاه سازد. پشتیبانی از برنامه های سلامت نیز یکی دیگر از ویژگی های این مچ بند هومشند است که با استفاده از حسگرهای زیستی PPG عملکرد ضربان قلب و تنفس شما را تشخیص می دهد و شما را از سلامت جسمانی خود آگاه می سازد. همچنین بر عملکرد خواب نیز نظارت دارد و عملکرد خواب شما را در طول شب ردیابی می کند و با نشان دادن روند خواب به شما در بهبود خواب کمک می کند. Mi Band 5 از یک باتری 125 میلی آمپر برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می کند که می تواند برای 14 روز شما را در حالت استفاده معمولی همراهی کند و برای شارژ کردن نیز از یک شارژر مغناطیسی استفاده شده که شارژ کردن را سریع تر و آسان تر می کند.

طراحی زیبا و دلنشین

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 تقریبا با همان طراحی و شکل ظاهری Mi band 4 ساخته شده و تنها قسمتی که به چشم می خورد و تغییر جزئی کرده بند و صفحه آن است که بند باریک تر و صفحه نمایش نیز نسبت به Mi band 4 بزرگتر شده است. در طراحی بدنه این دست بند از شیشه و پلی کربنات استفاده شده که قسمت جلوی آن شیشه و بدنه ساعت نیز پلی کربنات می باشد. بند دست بند نیز از پلی اورتان ترموپلاستیک ساخته شده و از آلیاژ آلومینیوم در قفل بند استفاده شده است. صفحه شیشه ای با استفاده از یک لایه شیشه ای 2.5D محافظت شده که استحکام صفحه را در برابر خراشیدگی و ضربه بیشتر می کند همچنین باعث می شود تا در برابر آب نیز مقاوم باشد و تا عمق 50 متر زیر آب بدون هیچ گونه مشکلی کار کند. Mi Band 5 در رنگهای متفاوت عرضه می شود و بند آن نیز رنگ بندی زیادی دارد که می توانید به سلیقه خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید.

طراحی زیبا و دلنشین

نمایشگر تمام لمس رنگی

فرم نمایشگر این مچ بند بیضی شکل و سایز آن 1.1 اینچ می باشد که صفحه ای تمام لمسی از نوع AMOLED است و رزولوشن 126 × 294 را ارائه می دهد، این نمایشگر دارای حداکثر روشنایی 450 نیت می باشد که وضوح و روشنایی بالایی دارد و می تواند نمایشگری عالی برای نمایش محتوای شما باشد و تماس ها و پیام های شما را با وضوح بالاتری نمایش دهد. صفحه نمایش Mi Band 5 شیشه ای است که یک لایه 2.5D از آن در برابر ضربه و همچنین آب محافظت می کند. یکی از ویژگی های دیگر این نمایشگر رنگی و پویایی آن است که بیش از 65 تم رنگی زیبا و متنوع را در اختیار شما قرار می دهد.

نمایشگر تمام لمس رنگی

مناسب برای ورزش های بیرونی و خانگی

 Mi Band 5 یک مچ بند هوشمند ورزشی است که با پشتیبانی از حالت های مختلف ورزشی هم در بیرون از خانه و در منزل می توانید از آن در تمرینات خود استفاده کنید و به عنوان یک مشاور ورزشی مجازی از امکانات آن بهره ببرید. مچ بند هوشمند شیائومی از 11 حالت ورزشی حرفه ای پشتیبانی می کند و قابلیت اندازه گیری و سنجش ورزشهایی همچون یوگا، قایقرانی، طناب بازی و... نیز به آن اضافه شده است. با استفاده از سنسور 6 محوره این مچ بند و حسگر ضربان قلب می توانید در هنگام ورزش کردن به صورت دقیق و لحظه ای از عملکرد سلامت خود با خبر شوید. Mi Band 5 ضربان قلب، سرعت و کالری سوخته شده شما را در هنگام تمرین تجزیه و تحلیل و کنترل کرده و شما را برای یک تمرین صحیح و کاربردی مشاوره و یاری می کند.

مناسب برای ورزش های بیرونی و خانگی

پشتیبانی از دستگاه های ورزشی خانگی

mi band 5 قابلیت ردیابی ورزشهای خانگی را دارد و این امکان را برای شما فراهم می کند از آن در ورزشهای داخل منزل نیز استفاده کنید. ساعت هوشمند شیائومی از حالت های ورزشی داخل خانه همچون طناب بازی، دوچرخه سواری در خانه، یوگا و همچنین ورزش با دستگاه های بیضوی پشتیبانی می کند و می تواند با اندازه گیری سرعت و تشخیص حرکات شما در طول تمرین به عنوان یک مربی مجازی می تواند به شما مشاوره دهد تا تمرینات خود را بهتر انجام دهید.

مچ بندی برای کنترل سلامت شما

یکی دیگر از قابلیتهای این مچ بند هوشمند این است که وضعیت سلامتی بدن شما را در طول روز چک می کند و به شما می گوید که سلامتی شما در چه وضعیتی قرار دارد. Mi Band 5 با استفاده از حسگرهای ضربان قلب یا PPG که در قسمت پشت آن قرار گرفته ضربان قلب شما را به صورت متوالی و 24 ساعته ردیابی می کند و عملکرد قلب را بر روی نمایشگر به صورت نموداری به شما نشان می دهد و در صورت تشخیص ضربان های نامنظم، به شما هشدار می دهد و شما را از وضعیت قلبتان آگاه می سازد. علاوه بر این قابلیت ردیابی سلامت همه جانبه زنان را نیز دارد و می تواند چرخه قاعدگی و... را ثبت کند و به شما یادآوریهای مفید و ضروری را بدهد.

مچ بندی برای کنترل سلامت شما

نظارت بر عملکرد خواب

پیشرفت های فناوری تجزیه و تحلیل خواب در مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 تا 40 درصد افزایش یافته که به صورت دقیق در طول شب بر عملکرد خواب شما نظارت می کند و با بررسی وضعیت قلب و تجزیه و تحلیل تنفس شما در هنگام خواب، درصد مفید بودن خواب را نشان می دهد. این مچ بند با ردیابی و تشخیص 6 نوع معمول از مشکلات خواب روند خواب مناسب و سالم تری را به شما پیشنهاد می دهد تا کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید. 

نظارت بر عملکرد خواب

کاربرد برنامه Mi Fit

برای استفاده بهتر و بهره گیری از امکانات هوشمند مچ بند باید آن را به گوشی خود وصل کنید تا با استفاده از برنامه Mi Fit بر داده های جمع آوری شده توسط مچ بند نظارت کنید و نتیجه را ببینید. برنامه Mi Fit اطلاعات ثبت شده مانند اطلاعات بهداشتی روزانه، عملکرد ضربان قلب، مسافت ورزشی، مسائل مربوط به خواب و... را جداگانه ثبت می کند و همه آنها را به صورت نموداری به شما نشان می دهد تا بهتر بر عملکرد سلامت خود نظارت داشته باشید.

کاربرد برنامه Mi Fit

شارژر مغناطیسی 

Mi Band 5 از یک باتری 125 میلی آمپری برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می کند که نیاز مچ بند را برای چندین روز برطرف می کند و در صورت استفاده معمولی می توانید تا 14 روز از امکانات مچ بند بهره ببرید و از آن استفاده کنید که البته این عدد در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی به 20 روز افزایش می یابد. شیائومی برای شارژ کردن این مچ بند از یک روش جدید استفاده کرده و با استفاده از یک شارژر مغناطیسی می توانید خیلی سریع مچ بند خود را شارژ کنید و مانند مدل های قبلی لازم نیست برای شارژ کردن مچ بند را جدا کنید و آن را به شارژر وصل کنید.

استفاده از شارژر مغناطیسی

General

مدل : Mi Band 5
نوع کاربری : ورزشی
استایل صفحه نمایش : بیضی
اتصالات : بلوتوث
ضد آب : مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر
ابعاد قاب : 12.45 × 18.15 × 46.95 میلی متر
جنس بدنه : پلی کربنات
جنس بند : پلی اورتان ترموپلاستیک
نوع قفل بند : سگکی ساده
صفحه نمایش لمسی :
صفحه نمایش رنگی :
موزیک پلیر :
مناسب برای : آقایان و خانم ها
حجم باتری - میلی آمپر : 125 میلی آمپر
ورژن بلوتوث : 5.0
سنسور : شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور ضربان قلب PPG، سنسور سنجش اکسیژن خون، فشار سنج
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش