تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4 SM-T505 حافظه 32 گیگابایت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه، پشت آلومینیومی، فریم آلومینیومی، ضخامت 7mm، اندازه 157.4 × 247.6 mm، وزن 476 گرم

صفحه نمایش : 10.4 اینچ، صفحه IPS LCD، رزولوشن 2000 × 1200، نسبت تصویر5:3

دوربین عقب : 8 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 5 مگاپیکسل

فضای رم : 3 گیگابایت

پردازنده : هشت هسته ای، سرعت 2.0 GHZ

باتری : 7040 میلی آمپر، شارژ سریع 15 وات

سنسورها : شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما

قابلیت مکالمه : دارد

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 از سری تبلت های میانرده سامسونگ است که در سال 2020 آن را تولید و عرضه کرده است. این تبلت میانرده سامسونگ دارای یک طراحی شیک و مدرن است و جنس بدنه آن آلومینیومی و در 3 رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی در دسترس می باشد. همچنین از یک طراحی باریک و سبک نیز برخوردار است و کارکرد راحتی دارد. صفحه نمایش آن نیز یک نمایشگر IPS LCD است که در اندازه 10.4 اینچ طراحی شده و رزولوشن 2000 × 1200 پیکسل را ارائه می دهد. T505 علاوه بر کیفیت تصویر عالی از کیفیت صدای فوق العاده ای نیز برخوردار است و با بهره گیری از سیستم صوتی قوی و بلندگوهای چهارگانه و همچنین پشتیبانی از دالبی اتموس یک نمایش بی نظیر را به کاربر ارائه می دهد. از نظر سخت افزاری نیز تبلت سامسونگ Galaxy A7 به تراشه Snapdragon 662 و پردازشگر گرافیکی Adreno 610 مجهز شده که قابلیت اجرای سریع و روان بازی و اجرای چندین برنامه به صورت همزمان را فراهم می کند. انرژی مورد نیاز تبلت نیز از یک باتری 7040 میلی آمپری تامین می شود که یک روز کامل می توانید از آن بهره ببرید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دوربین اصلی 8 مگپیکسلی، قابلیت همگام سازی آسان و بهره گیری از پلتفرم امنیتی سامسونگ ناکس و همچنین پشتیبانی از Samsung Kids اشاره کرد که در ادامه در مورد آنها بیشتر توضیح خواهیم داد. پیشنهاد می کنم حتما ویدیوی های معرفی و جعبه گشایی (در آخر پست) را مشاهده کنید.

 

 

صفحه نمایش گسترده و پویا

تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4 به یک نمایشگر گسترده و پویا از نوع IPS LCD مجهز است که در اندازه 10.4 اینچ طراحی شده است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 2000 × 1200 پیکسل و نسبت تصویر 5:3 می باشد که تقریبا 79 درصد فریم تبلت را می پوشاند و یک نمایش کامل و کلی را ارائه می دهد. در صفحه نمایش این تبلت از تکنولوژی IPS استفاده شده که باعث ایجاد و نمایش تصاویر با رنگهای غنی شده و در هر زمان و مکانی بهترین نمایش را ارائه می دهد.

صفحه نمایش تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

 

قابلیت Dark Mode نیز می تواند در نمایش بهتر به شما کمک کند و با قرار دادن تبلت در این حالت در مکانهای تاریک می توانید یک نمایش سالم و مناسب را ایجاد کنید. حالت Dark Mode می تواند موجب کاهش خستگی چشم در هنگام مطالعه و تماشا و همچنین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود.

حالت Dark mode در تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

 

پخش صدای فراگیر و گوش نواز

Tab A7 از نظر صدا نیز عملکرد بی نظیری دارد و با بهره گیری از سیستم صوتی قدرتمند و پشتیبانی از فناوری های نوین در زمینه صدا قادر است بهترین کیفیت صدا را همراه با تصویر در حال پخش به کاربر ارائه دهد. تبلت سامسونگ T505 به یک سیستم صوتی قدرتمند با چهار بلندگو مجهز است و همچنین از فناوری Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند و صدایی فراگیر و گوش نوازی را پخش می کند که در نتیجه آن تجربه یک نمایش سینمایی و فوق العاده را به کاربر می دهد.

سیستم صوتی تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

 

پردازنده قدرتمند و سریع

از نظر سخت افزاری نیز این تبلت به تراشه Snapdragon 662 مجهز شده که یک تراشه 11 نانومتری ساخت شرکت کوالکام است و یکی از تراشه های قدرتمند استفاده شده در میان گوشیهای هوشمند و گجتها به حساب می آید. اسنپدراگون 662 دارای هشت هسته پردازشی است که 4 هسته آن 2.0 گیگاهرتزی و 4 هسته دیگر آن نیز 1.8 گیگاهرتزی و در آن پردازنده Kryo 260 Gold جای گرفته است. گلکسی Tab A7 همچنین به پردازنده گرافیکی Adreno 610 مجهز است که امکان اجرای بازی روان و بدون لگ را فراهم می کند. فضای رم 3 گیگابایتی نیز قابلیت اجرای همزمان چندین برنامه را فراهم می کند و تجربه اجرایی سریع و بدون مشکل را برای کاربر فراهم می کند.

پردازنده تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

فضای ذخیره سازی قابل ارتقاء

تبلت Galaxy Tab A7 دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است که فضای مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا برنامه ها و فایلهای مورد نظر خود را در آن ذخیره کند. از ویژگیهای منحصر به فرد این تبلت می توان به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی اشاره کرد که با این ویژگی به کاربر احازه می دهد تا فضای دستگاه خود را حداکثر تا 1 ترابایت ارتقاء دهد بنابراین می تواند با خیال راحت به ذخیره تصاویر و فیلم های خود بپردازد بدون آنکه فایل های قدیمی را حذف کند.

فضای ذخیره سازی تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

 

باتری بادوام و ظرفیت بالا

Tab A7 به یک باتری تیلیوم یونی غیر قابل تعویض 7040 میلی آمپری مجهز است که انرژی مورد نیاز تبلت برای استفاده در طول روز را برای کاربر فراهم می کند و می تواند تمام روز وقت خود را با آن سپری کند. این باتری همچنین از شارژ سریع 15 وات نیز پشتیبانی می کند که در صورت اتمام شارژ کاربر می تواند از یک شارژر سریع استفاده کند و در مدت زمان کمی دستگاه خود را شارژ کند.

باتری تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

 

دوربین اصلی

برای دوربین اصلی این تبلت از یک لنز 8 مگاپیکسلی AF استفاده شده که قابلیت فوکوس اتوماتیک را دارد و با استفاده از آن می توانید تصاویر باکیفیتی را به ثبت برسانید. این دوربین همچنین قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080 و 30 فریم بر ثانیه را دارد و این امکان را برای شما فراهم می کند تا خاطرات و حوادث روزمره خود را به تصویر بکشید و آلبومی از خاطرات خوش را برای خود ایجاد کنید. در قسمت جلوی تبلت نیز یک لنز 5 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی تعبیه شده است.

دوربین اصلی تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

 

همگام سازی آسان با Galaxy Mobile

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 قابلیت همگام سازی آسانی دارد و به راحتی می توانید آن را با گوشی گلکسی خود همگام سازی کنید و در مواقعی که از گوشی همراه خود دور هستید می توانید به آن دسترسی داشته باشید و به تماسهای ورودی و پیام ها پاسخ دهید. حتی در صوتی که از شبکه Wi-Fi خارج شوید باز هم می توانید اتصال و اشتراک گذاری را با استفاده از Auto Hotspot ادامه دهید و با گوشی خود در اتصال باشید. (Auto Hotspot فقط در دستگاه هایی که از اندروید 10 به بالا پشتیبانی می کنند در دسترس است و برای استفاده از آن باید هر دو دستگاه یعنی تبلت و گوشی موبایل را به یک حساب سامسونگ وصل کنید).

همگام سازی در تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

 

امنیت کامل با سامسونگ Knox

Tab A7 به سامسونگ Knox نیز مجهز می باشد امنیت کامل داده ها را برقرار می کند. سامسونگ Knox پلتفرم اختصاصی و یک لایه امنیتی است که در گوشی های بالا رده سامسونگ از آن استفاده شده است. با فعال کردن ناکس یک لایه امنیتی ایجاد شده و از فایل ها و داده های داخل دستگاه در برابر حمله بد افزارها و هکرها محافظت می شود بنابراین فایلهای شما در محیطی امن و بدور از دسترسی نگهداری می شوند.

امنیت تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

 

ایجاد فضایی امن با Samsung Kids

Samsung Kids فضایی امن و سرگرم کننده را برای بچه ها ایجاد می کند که با برنامه های آموزشی و بازی های مناسب برای کودکان آنها را سرگرم و ترغیب به یادگیری می کند. سامسونگ کیدز با برنامه ها و بازیهای سرگرم کننده ای که دارد علاوه بر سرگرم کردن بچه ها می تواند موجب رشد و شکوفایی آنها نیز بشود.

سامسونگ کیدز در تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

 

Samsung Kids این امکان را برای شما فراهم می کند تا محدودیتهایی همچون زمان و مدت بازی، دسترسی به محتوا و برنامه ها را برای بچه های خود ایجاد کنید تا بتوانند در محیطی امن و سالم به بازی و سرگرمی بپردازند. Samsung Kids حتی در زمانی که از گجت دور هستید با فرستادن گزارش هایی شما را از فعالیت آنها آگاه می سازد.

Samsung Kids تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

طراحی ظریف و مدرن

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A7 با ضخامت 7 میلی متر و 476 گرم وزن ساخته شده که از یک طراحی باریک و سبک برخوردار است. در طراحی بدنه آن نیز از جنس آلومینیوم استفاده شده که موجب استحکام بیشتر بدنه دستگاه شده و همچنین بدنه ای براق و زیبا را ایجاد کرده است. لبه های کناری نیز از جنس آلومینیوم ساخته شده و به صورت کاملا مدرن و زیبا برش داده شده که هم زیبایی و هم کارایی راحت و ساده را به ارمغان آورده است.

طراحی زیبای تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4

فیلم جعبه گشایی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7

 

 

 

طراحی بدنه

ابعاد : 7 × 157.4 × 247.6 میلی متر
ساختار بدنه : جلو شیشه، پشت آلومینیومی، فریم آلومینیومی
وزن : 476 گرم

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش : IPS LCD
اندازه صفحه نمایش : بزرگتر از 10 اینچ
عمق رنگ (صفحه-اصلی) : 16M
رزولوشن : 2000 × 1200
نسبت تصویر : 5:3

پردازنده

پردازنده : Octa-core (4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver)
پردازنده گرافیکی : Adreno 610
سرعت پردازنده : 2.0 گیگاهرتز

حافظه

حافظه داخلی : 32 گیگابایت
فضای رم : 3 گیگابایت
فضای رم : 3 گیگابایت
پشتیبانی حافظه خارجی :

دوربین

دوربین اصلی : تک دوربین
دوربین سلفی : دوربین تکی
رزولوشن دوربین عقب : 8 مگاپیکسل
فوکوس اتوماتیک (دوربین-عقب) :
فیلمبرداری : 1080p@30fps
رزولوشن دوربین جلو : 5 مگاپیکسل

صدا

بلندگو :
3.5mm jack :

باتری

حجم باتری : 7040 میلی آمپر
باتری : 7000 تا 10000 میلی آمپر
شارژ سریع : شارژ سریع 15 وات

ارتباطات

شبکه های ارتباطی : 4G
شبکه های ارتباطی : GSM / HSPA / LTE
تعداد ورودی سیم کارت : تک سیم
اندازه سیم کارت : نانو
Wifi :
وای فای مستقیم :
بلوتوث :
نسخه بلوتوث : 5.0, A2DP, LE
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
USB :
نسخه USB : USB Type-C 2.0

سایر مشخصات

GPS :
رنگ بندی : خاکستری، نقره ای ، طلایی
سنسور : شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما
رزولوشن پخش فیلم : FHD (1920 x 1080)@60fps
فرمت های قابل پخش فایل صوتی : MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA
فرمت ها قابل پخش فیلم : MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

اقلام همراه

دفترچه راهنما :
شارژر :
کابل USB :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4 SM-T505 حافظه 32 گیگابایت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تبلت سامسونگ Galaxy tab A7 10.4 SM-T505 حافظه 32 گیگابایت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش