قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

تبلت سامسونگ Tab S7 FE مدل SM-T735 ظرفیت 64 گیگابایت

  • تولیدکننده: برند سامسونگ
  • مدل کالا: Samsung Galaxy Tab S7 FE مدل SM-T735
  • تمام شد
  • 0 تومان
محصولات مرتبط

لپ تاپ 13 اینچی هوآوی مدل Matebook 13 WRTB-WAH9L

نقد و بررسی لپ تاپ 13 اینچی هوآوی مدل Matebook 13 WRTB-WAH9Lدر گذشته بهره‌مندی از دسکتاپ‌ها خود به نوعی پیشرفته بودن در زمینه‌ی تکنولوژی را نشان می‌داد. سال‌ها بعد به دلیل نیاز به دستگاهی جمع‌و‌جور و قابل حمل در بسیاری از حوزه‌ها، لپ‌ تاپ به عنوان یک وسیله‌ی کارآمد پا به عرصه‌ی وجود گذاشت و بسی..

بدون قیمت

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 ظرفیت 128 گیگابایت

کالا نقد و بررسی تبلت اس 7 سامسونگتبلت اس 7 در 21 آگوست 2020 عرضه شده و با توجه به مشخصات فوق‌العاده‌ای که دارد برای بازی و البته دیگر کارهای سنگین بسیار مناسب است. در ادامه پس از اینکه اطلاعات قیمت tab s7 را در اختیارتان قرار دادیم، همه‌ی مشخصات آن را نیز به صورت تخصصی بررسی می‌کنیم تا در انتها قاد..

بدون قیمت

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite ظرفیت 64 رم 4 گیگابایت

نقد و بررسی تبلت s6 lite سامسونگدر سال 2020 تبلت s6 lite توسط سامسونگ عرضه شد. پیش‌بینی می‌شود تبلت سامسونگ galaxy tab s6 lite حتی با وجود قدیمی شدن آن، یکی از پرطرفدارترین محصولات امسال باشد و سامسونگ را در بازار سربلند کند. اما تبلت galaxy tab s6 lite تا چه حد می‌تواند موفق باشد؟ ارزش خرید تبلت ga..

بدون قیمت

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A7 10.4 ظرفیت 32 گیگابایت

نقد و بررسی تبلت galaxy tab a7تبلت galaxy tab a7 یکی از تبلت‌های خوش‌قیمت و اقتصادی سامسونگ محسوب می‌شود که در سپتامبر 2020 معرفی و روانه بازار شد. چیزی که باعث محبوبیت سامسونگ تب a7 شد مشخصات فنی خوب در کنار قیمت مناسب بود که آن را برای استفاده عادی و روزمره ایده‌آل کرد. گلکسی tab a7 از جمله تبلت‌ه..

بدون قیمت

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite ظرفیت 32 رم 3 گیگابایت

نقد و بررسی تبلت سامسونگ گلکسی tab a7 liteتبلت میان رده گلکسی تب A7 لایت که قیمتی مناسب و اقتصادی دارد، به تازگی وارد بازار شده است. گلکسی تب a7 lite مشخصات بسیار مناسبی برای رفع نیازهای روزمره شما دارد. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت تبلت گلکسی تب a7 لایت خواهیم پرداخت.قیمت گلکسی تب a7 لایتهمانطور..

بدون قیمت 6,829,000 تومان

نقد و بررسی تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE

کمپانی سامسونگ در ژوئن 2021 تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE را عرضه کرد. گلکسی تب s7 fe یکی از محصولات عالی این برند محسوب می‌شود که ویژگی‌های بارزی دارد و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه قیمت تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE و سایر مشخصات آن را بررسی می‌کنیم.

گلکسی تب اس 7 اف ای

قیمت تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE

قیمت تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE حدوداً 650 یورو تعیین شده که برچسب قیمتی مطلوبی به شمار می‌رود. امروزه به دلیل افزایش کاربران در فضاهای مجازی، استفاده از تبلت افزایش یافته است؛ تبلت‌ها در مقایسه با گوشی، صفحه نمایش بزرگتری دارند و تماشای محتوا و کار با آنها به مراتب ساده‌تر از کار با گوشی موبایل است. این تبلت سامسونگ مشخصات بالارده‌ای دارد و از هرجهت یک سرو گردن از همتایان خود بالاتر است ، طبیعتاً برخورداری از این امکانات با قیمت گلکسی تب s7 fe سازگارست. در ادامه با بررسی مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE متوجه می‌شویم که تبلت سامسونگ galaxy tab s7 fe قیمت معقولی دارد.

گلکسی تب s7 fe

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE از نظر نرم افزار

گلکسی تب اس 7 اف ای مبتنی بر رابط کاربری One UI 3.1 و سیستم عامل اندروید 11 اجرا می‌شود که از نظر روان بودن و در عین حال سادگی بی‌نظیرست. این سیستم‌عامل نرم‌افزاری قابلیت‌های فراوانی برای سفارشی سازی تنظیمات و محیط کاربری دارد که این امکان را به کاربر می‌دهد برخی از موارد را براساس سلایق خود شخصی سازی کنند.

مشخصات گلکسی تب s7 fe از نظر سخت افزار

سامسونگ گلکسی تب اس 7 اف ای تراشه‌ی اسنپدراگون 750G 5G را در قلب خود جای داده است. این تراشه بالارده براساس معماری 8 نانومتری تولید شده و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای دارد. دو هسته‌ی Kryo 570 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته‌ی Kryo 570 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز برای این پردازنده لحاظ شده است. تبلت galaxy tab s7 fe در نسخه‌های 4/64، 6/128 و 8/256 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار گرفته که خوشبختانه قابلیت افزایش حافظه با استفاده از کارت حافظه جانبی را هم دارد، بنابراین کسانی که محتوای زیادی را در تبلت خود نگه می‌دارند دیگر جایی برای نگرانی در مورد کمبود حافظه نخواهند داشت. بعلاوه این تراشه برای تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 619 استفاده می‌کند. لازم به ذکرست که برخی مدل‌های این تبلت از شبکه 4G و برخی مدل‌ها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. مدل‌های SM-T730 ،  SM-T733 و SM-T735  از شبکه 4G پشتیبانی می‌کنند و مدل SM-T736B از شبکه 5G نیز برخوردارست.

طراحی گلکسی تب اس 7 اف ای

تبلت‌های سامسونگ همواره طراحی‌های چشمگیری داشته‌اند و این موضوع در تمامی نسخه‌های قدیمی و جدید به چشم می‌خورد. طراحی تبلت سامسونگ galaxy tab s7 fe کاملاً برازنده‌ی یک نسخه در کلاس بالارده و قیمت تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE است که تمامی عناصر سازنده با ظرافت خاصی در کنار هم چیده شده‌اند. این تبلت در اندازه‌ی 284.8 × 185 × 6.3 میلی‌متر و وزن 608 گرم ارائه شده که در زمره‌ی تبلت‌های بزرگ قرار می‌گیرد. برای ساخت گلکسی تب s7 fe از ترکیب شیشه و آلومینیوم استفاده شده که گواه بر کیفیت ساخت عالی آنست. یکی از نقاط قوت سامسونگ گلکسی تب اس 7 اف ای پشتیبانی از اس پن بوده که بر قیمت گلکسی تب s7 fe تأثیرگذار است. لازم به ذکرست که این تبلت قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت را نیز دارد.

این تبلت در رنگ‌های سیاه، نقره‌ای، سبز و صورتی راهی بازار شده و آپشن‌های انتخاب را برای کاربران افزایش داده است. ماژول دوربین تک لنزه به همراه فلش در پنل پشتی قرار دارد و دوربین سلفی به صورت هول پانچ در میانه بالایی پنل جلو تعبیه شده است.

نمایشگر سامسونگ گلکسی تب اس 7 اف ای

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE از یک نمایشگر 12.4 اینچی از نوع TFTبهره برده که رزولوشن 1600 × 2560 پیکسل، نسبت تصویر 16:10 و تراکم پیکسلی 243 پیکسل در اینچ را ارائه می‌دهد. این نمایشگر 84.6 درصد مساحت پنل جلو را در اختیار دارد و اندازه‌ی بزرگ آن باعث می‌شود از تماشای محتوا، مطالعه کتاب آنلاین، وب گردی و … به وسیله‌ی آن لذت برد. ناگفته نماند که برای این تبلت حاشیه‌های قابل توجهی در نظر گرفته شده است، اما اندازه‌ی مطلوبی دارد.

galaxy tab s7 fe

از نظر سیستم صوتی هم این تبلت از اسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط AKG بهره می‌برد که کیفیت صوتی بسیار خوبی دارد و کاربر را هم از نظر تصویری و هم صوتی راضی می‌کند.

باتری تبلت galaxy tab s7 fe

باتری یکی از مهمترین مشخصات در تبلت محسوب می‌شود؛ گلکسی تب اس 7 اف ای از یک باتری 10090 میلی‌آمپری بهره می‌برد که از فناوری فست شارژ 45 واتی پشتیبانی می‌کند و این قابلیت باعث می‌شود در مدت زمان 190 دقیقه به طور کامل شارژ شود که با توجه به قیمت تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE مشخصه‌ی ارزشمندی است.

توجه داشته باشید که با توجه به بازار فروش ممکن است سامسونگ شارژر 45 واتی را د رجعبه‌ی تبلت گلکسی Tab S7 FE قرار ندهد.

دوربین تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE

تبلت galaxy tab s7 fe از یک دوربین تک سنسوره‌ی 8 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در جلو دارد که هر دو قابلیت فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه دارند. ناگفته نماند در طراحی تبلت‌ها تمرکزی روی قسمت دوربین نیست و انتظار وجود دوربین پیشرفته‌ای نمی‌رود.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE

ارزش خرید تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE ارزش خرید بالایی دارد. قیمت گلکسی تب اس 7 اف ای کاملاً با مشخصات برجسته‌ی آن هماهنگ بوده و کیفیت ساخت آن بیانگر ظرافت و دقت طراحی بی نظیر این محصول است. در صورتی که قیمت تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE برای شما اولویت نیست و به دنبال یک تبلت با کیفیت هستید خرید سامسونگ گلکسی تب اس 7 اف ای بهترین انتخاب است.

مزایا تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE :

تراشه قدرتمند
طراحی زیبا
پشتیبانی از قلم هوشمند
باتری توانمند

معایب گلکسی تب s7 fe

عدم برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون
قیمت نسبتاً بالا

اطلاعات کلی
برند سامسونگ
مدل Samsung Galaxy Tab S7 FE SM-T735
GPU (گرافیک) Adreno 619
سیم کارت تک سیم کارت 4G
دوربین 8 مگاپیکسل
اندازه 6.3 ×185 ×284.8 میلی متر
وزن 608 گرم
جنس بدنه فریم و پنل عقب آلومینیومی، پنل جلو شیشه ای
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی -4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2021, May 25
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Octa-core (2x2.2 GHz Kryo 570 & 6x1.8 GHz Kryo 570)
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G (8 nm)
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 11
صفحه نمایش
اندازه 12.4 اینچ
نوع صفحه نمایش TFT
رزولوشن 2560 × 1600 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~84.6%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~243
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از حافظه microSDXC (استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
رزولوشن 2560 × 1600پیکسل
کیفیت فیلمبرداری 1080p@30fps
فلش
دوربین دوم 5 مگاپیکسل
سنسور
سنسور ها شتاب‌سنج، مجاورتی، قطب نما
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE / 5G
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, BDS, GALILEO
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB USB Type-C 3.2, magnetic connector
امکانات
ارسال پیام Email, Push Mail, IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر قابلیت شارژ سریع 45 واتی - مجهز به رابط کاربری One UI 3.1 - پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4/H.264 player - پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/WMA/AAC player- ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف - پشتیبانی از قلم استایلوس
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 10090 میلی‌‌آمپر‌ساعت (غیر قابل تعویض)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.