قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro ظرفیت 256 گیگابایت رم 6GB

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 12 Pro ظرفیت 256 رم 6 گیگابایت

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • مدل کالا: Apple iPhone 12 Pro-256-6GB مدل A2408
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 12 ظرفیت 256 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی آیفون ۱۲ ظرفیت 256 رم 4 گیگابایتایفون ۱۲ یکی از بهترین گوشی‌های اپل برای بسیاری از کاربران و یکی از بهترین گزینه‌هاییست که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. مشخصات این مدل نظیر طراحی جذاب، اتصال کامل 5G، دوربین‌های خوب و عملکرد پردازشی بهتر از هر گوشی اندرویدی نیز باعث می‌شود..

بدون قیمت

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 13 Pro Max ظرفیت 128 گیگابایت اکتیو

نقد و بررسی ایفون ۱۳ پرو مکس اکتیواپل در سپتامبر 2021 از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود پرده برداشت. آیفون ۱۳ پرو مکس یکی از پرچمداران اپل است که ویژگی‌های جدیدی را چون پیشرفته‌ترین سیستم دوربین حرفه‌ای که تاکنون در آیفون دیده‌اید، صفحه نمایش Super Retina XDR با ProMotion، جهش عظیم در عمر باتری،..

بدون قیمت

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 13 ظرفیت 256 گیگابایت

نقد و بررسی ايفون ١٣ ظرفیت 256 گیگابایتبالاخره انتظار آیفون دوستان به سر رسید و در اواسط سپتامبر 2021، این غول تکنولوژی از آیفون ۱۳ خود رونمایی کرد. علاقه‌مندان به این برند مشتاقند که با قابلیت‌های این مدل جدید بیشتر آشنا شوند. به نظر شما چه ویژگی‌هایی آیفون ۱۳ را از نسل قبلی‌اش متمایز می‌کند؟ آیا ق..

بدون قیمت

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 13 Pro ظرفیت 256 گیگابایت

نقد و بررسی ایفون ۱۳ پرو ظرفیت 256 گیگابایتایفون ۱۳ پرو یکی از پیشرفته‌ترین آیفون‌های ساخته شده تا به امروز و یکی از غول‌های بازار موبایل در سال 2021 محسوب می‌شود که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. مسلماً این مدل در کلاس گران قیمت‎‌های بازار قرار می‌گیرد و باید دید می‌تواند کاربران نسخه 12 را به ..

بدون قیمت

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 13 mini ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی ایفون ۱۳ مینیایفون ۱۳ مینی یکی از گوشی‌های 2021 آیفون است که در 14 سپتامبر معرفی شده و در بیست و چهارم همین ماه وارد بازار می‌شود. پیش از این که آیفون ۱۳ مینی عرضه شود، می‌توان حجم بسیار بالای فروش آن را پیش‌بینی کرد، چرا که قیمت آیفون ۱۳ مینی متناسب است و این درحالیست که از مشخصات واقعا..

بدون قیمت

نقد و بررسی ایفون ۱۲ پرو

ایفون ۱۲ پرو یکی از نسخه‌های با ارزش بازار موبایل است که از بهترین ویژگی‌های اپل برخوردارست و اگر در جستجوی بهترین گوشی آیفون از نظر سخت افزار و نرم افزار هستید، بهترین گزینه پیش روی شما قرار دارد. قیمت آیفون ۱۲ پرو و مشخصات فنی آن از نقاط قوت این گوشی به شمار می‌روند. برای آیفون ۱۲ پرو ویژگی‌های منحصر به فردی لحاظ شده که هر کاربری را به خرید آیفون 12 پرو ترغیب می‌کند. با 19کالا همگام باشید تا به بررسی این مدل گوشی  بپردازیم.

مشاهده مشخصات و قیمت سایر ظرفیت ها:

اگر از طرفداران پر و پا قرص گوشی آیفون هستید حتماً در مورد جدیدترین سری این برند خبرهایی زیادی شندیده‌اید، اما واقعاً آیفون ۱۲ پرو از چه امکانات و قابلیت‌هایی بهره گرفته است؟ ویدئو ۲۰ ویژگی وسوسه کننده ایفون ۱۲ پرو نقاط مثبت و جدید این مدل را بیان می‌کند. با ما همراه باشید و تماشا ویدئو موجود در همین صفحه را از دست ندهید!

بررسی ویدیویی آیفون ۱۲ پرو

قیمت آیفون ۱۲ پرو

در مورد قیمت ایفون ۱۲ پرو می‌بایست گفت که این مدل در زمان عرضه با قیمت پایه 1000 دلاری در بازارهای جهانی موجود شد. با گذشت زمان ممکن است قیمت آیفون 12 پرو اندکی کاهش یابد، اما از مارس 2021 قیمت آنها هنوز در حدود زمان عرضه است و انتظار نمی‌رود که تا زمان عرضه سری بعدی افت زیادی داشته باشیم.
سایت 19کالا بعنوان مرجع رسمی موبایل نیز این مدل از آیفون را با بهترین قیمت بصورت آنلاین عرضه می‌کند. برای اطلاع از قیمت ۱۲ پرو فروشگاه اینترنتی 19کالا را بررسی کنید.

ایفون ۱۲ پرو

مشخصات ایفون ۱۲ پرو از نظر نرم افزار

ایفون ۱۲ پرو با نسخه‌ی iOS 14.1 ارائه می‌شود که از ویژگی‌هایی نظیر بازسازی بصری صفحه اصلی با ویجت‌ها، پوشه‌های App Library، ابزارهای حفظ حریم خصوصی پیشرفته و برنامه جدید ترجمه بهره می‌برد. لازم به ذکرست که این گوشی بیش از پنج سال پشتیبانی نرم افزار از جمله اصلاحات امنیتی و بروزرسانی نسخه iOS را هر سال مطابق با تمام آیفون‌های دیگر دریافت می‌کند.
این نرم افزار تغییراتی نظیر افزودن قابلیت Apple Fitness Plus که به کاربران امکان دسترسی به طیف وسیعی از فیلم‌های تمرینی را می‌دهد و قابلیت ProRaw که به بهبود عملکرد دوربین کمک می‌کند را برای کاربران ایفون ۱۲پرو به ارمغان می‌آورد.

مشخصات آیفون ۱۲ پرو از نظر سخت افزار

دور از انتظار نبود که در آیفون ۱۲ پرو شاهد استفاده از پردازنده Apple A14 Bionic باشیم، برطبق گزارشات این پردازنده نسبت به نسل قبلی خود 16 درصد عملکرد بهتری دارد، پس می‌توان گفت که آیفون 12 پرو و سایر گوشی های این سری بایستی خودشان را برای خودنمایی به عنوان یکی از قدرتمندترین موبایل‌های دنیا در بازار رقابتی موبایل آماده کنند. در جدول زیر امتیازات گوشی آیفون 12 پرو را در بنچمارک‌های مختلف مشاهده می‌کنید:

بنچمارک امتیاز
گیگبنچ 5 (چند هسته‌ای) 4056
گیگبنچ 5 (تک هسته‌ای) 1611
GFX Manhattan ES 3.1 132
آنتوتو (ورژن 8) 596244

گرافیکی که اپل در ۱۲پرو استفاده کرده مختص خود شرکت بوده و از نوع 4 هسته‌ای است. به طور کلی عملکرد ایفون 12 پرو بسیار خوب بوده و به خوبی از پس تمام برنامه‌های سبک و سنگین بر می‌آید و هیچ کندی و لگ زدنی در آن مشاهده نمی‌شود. در ایفون 12 پرو بازی‌ها کاملاً نرم و روان انجام می‌شوند حتی می‌توانید تصاویر 4k Dolby Vision را در آن واحد در برنامه iMovie ویرایش کنید، کاری که در رایانه‌های سطح بالا هم به راحتی امکان‌پذیر نیست.

تراشه‌ی بکار رفته در گوشی آیفون ۱۲ پرو براساس معماری 5 نانومتری تولید شده و یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای دارد که دو هسته‌ی Firestorm با فرکانس 3.1 گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی Icestorm با فرکانس 1.8 گیگاهرتز را به خدمت گرفته است. ایفون دوازده پرو در نسخه‌های 6/128 ، 6/256 و 6/512 گیگابایتی عرضه می‌شود که برای افزایش حافظه از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند.

آیفون ۱۲ پرو

طراحی آیفون 12 پرو

در نگاه اول از نظر ظاهری تفاوتی بین این سری و آیفون‌های سری پیش دیده نمی‌شود، اما وقتی در قلب آنها به جست و جو بپردازید متوجه می‌شوید که امسال اپل بیشتر از اینکه وقت خودش را صرف طراحی کند، به فکر ارتقاء سخت‌افزاری و همین‌طور بالا بردن ارائه امکانات دیگر بوده که در ادامه به طور مفصل در مورد آنها صحبت می‌کنیم.

با توجه به شکل ظاهری و طراحی آیفون 12 پرو و به کارگیری لبه‌های زاویه‌دار و مربعی شکل به جای منحنی آیفون های قبلی، این سری برای نگه داشتن در دست ایمن‌تر و به نوعی جمع و جورتر به نظر می‌رسد؛ اندازه نسخه استاندارد ایفون ۱۲پرو دقیقاً یکسان است و مدل خوش دستی محسوب می‌شود، اما در مورد جنس فریم متفاوت هستند – آلومینیوم در مقابل فولاد ضد زنگ براق است، در نتیجه خیلی زود لک می‌گیرد و کثیف می‌شود.

ابعاد آیفون ۱۲ پرو 7.4×71.5×146.7 میلی‌متر بوده که در مقایسه با نسخه پرو سال گذشته، 0.3 اینچ کاهش در سایز صفحه‌نمایش داشته و در عوض طول آن کمی افزایش داشته و عرض و ضخامت آن هم کاهش پیدا کرده است. از نظر وزن این مدل  بسیار موفق عمل کرده و وزن 189 گرمی آن با وجود بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش فقط 1 گرم با نسخه‌ی پیشین فرق دارد.

در مورد شکل آیفون ۱۲ پرو باید گفت که ظاهر آن همچنان با زبان طراحی آیفون ساخته شده و ماژول دوربین آن هم سه‌گانست و تفاوتی با نسخه پرو پیشین ندارد. اگر در مورد رنگ بندی اپل ۱۲ پرو کنجکاو باشید، بد نیست بدانید که اپل باز هم از رنگ‌های خاص خود استفاده کرده و با 4 رنگ نقره‌ای، مشکی گرافیتی، طلایی و آبی اقیانوسی  گوشی آیفون ۱۲ پرو را زینت بخشیده است.

آیفون 12 پرو

نمایشگر ایفون ۱۲پرو

روشنایی صفحه‌نمایش‌های آیفون همیشه زبان زد خاص و عام بوده است و اپل این بار هم در این مورد سنگ تمام گذاشته است. صفحه گوشی ایفون ۱۲پرو نمایش 6.1 اینچی از پنل Super Retina HDR OLED ساخته شده و 86 درصد از قسمت جلویی آیفون ۱۲ پرو را به خود اختصاص داده است و همانطور که از نامش پیداست از HDR10 پشتیبانی می‌کند و رزولوشن 2532 × 1170 پیکسل ارائه ‌می‌دهد.

میزان روشنایی این نمایشگر 800 نیت گزارش شده که تا ماکسیسم رقم 1200 نیز قابل افزایش است پس انتظار یک نمایشگر بسیار روشن را داشته باشید. نمایش واقعی رنگ‌ها، گسترده رنگی فوق العاده و نمایش تصویر دالبی از قابلیت‌های نمایشگر ایفون ۱۲ پرو است. شایان ذکر است که اپل مثل همیشه از پوشش اولئوفوبیک و شیشه ضد خش نیز برای محافظت از این نمایشگر گران‌بها استفاده کرده که با توجه به قیمت ایفون ۱۲ پرو یک ویژگی مثبت در نظر گرفته می‌شود.

ایفون ۱۲پرو

باتری گوشی ایفون۱۲ پرو

در بررسی آیفون 12 پرو مشخص شد که این مدل با شارژ سریع 20 واتی همراه است و در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود. در مورد طول عمر باتری هم بدانید که تا 65 ساعت بدون وقفه می‌تواند موسیقی با صدای بلند پخش کند. ظرفیت باتری ایفون ۱۲ پرو 2,815 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به ظرفیت باتری آیفون نسل قبل با کاهش مشخصی روبرو شده است. ایفون ۱۲پرو نیز مانند سایر اعضای خانواده گوشی آیفون ۱۲ با شارژرهای بی‌سیم مغناطیسی موسوم به MagSafe سازگار هستند که تأثیر زیادی بر قیمت ایفون ۱۲پرو دارد.

دوربین ایفون ۱۲ پرو

امسال هم اپل از دوربین‌های 12 مگاپیکسلی استفاده کرده و گویا خیال ندارد از این فراتر رود، البته دوربین‌ های آیفون به پردازنده‌ی قدرتمند خود تکیه کردند که در نهایت با پردازش عالی، خروجی بسیار باکیفیتی را ارائه می‌دهند. این ماژول چهارگانه ایفون ۱۲ پرو از یک سنسور و 3 لنز 12 مگاپیکسلی واید، اولتراواید و تله‌فوتو تشکیل شده است. در این ماژول بزرگ یک اسکنر TOF 3D Lidar به همراه یک فلش چهارگانه دو رنگ نیز به چشم می‌خورد.

از دیگر قابلیت‌های ایفون ۱۲ پرو باید به ویژگی ProRAW اشاره کنیم. این ویژگی می‌تواند مزایای مربوط به قابلیت‌های Deep Fusion و Smart HDR را با انعطاف‌پذیری عکس‌های RAW ادغام کند. کاربران با خرید مدل ۱۲ پرو می‌توانند از قابلیت فیلم‌برداری HDR نیز بهره ببرند.

در محیط‌ هایی که از نظر میزان نور متوسط تا تاریک هستند، ایفون ۱۲ پرو با استفاده از الگوریتم نرم‌افزاری Deep Fusion تمام دوربین‌های خود را به‌کار می‌گیرد؛ این الگوریتم چندین فریم را ثبت می‌کند و در نهایت بهترین را انتخاب می‌کند. این الگوریتم باعث می‌شود عکس‌ها با وضوح و جزئیات بسیار زیاد ثبت شوند. همچنین با استفاده از الگوریتم Smart HDR 3 عکس‌ها واقعی‌تر به نظر می‌رسد و کنتراست و تراز سفیدی و نوردهی هم به‌صورت مجزا توسط این الگوریتم تنظیم می‌‌شود که نسبت به قیمت ۱۲ پرو قابلیت خوبی  است .

قیمت آیفون ۱۲ پرو

اپل در ایفون ۱۲ پرو از سیستم LiDAR نیز استفاده کرده است. این سیستم برای سنجش فاصله است و این کار را با تاباندن پرتو لیزر روی سوژه و محاسبه‌ی مدت‌زمان بازتابش انجام می‌دهد. آیفون از لیدار برای سنجش عمق محیط استفاده می‌کند که در جلوه‌های ویدئویی و عکاسی کاربرد دارد. ایفون ۱۲ پرو از این سیستم برای فوکوس دقیق‌تر و سریع‌تر در عکاسی در حالت پرتره و فیلم‌برداری در تاریکی نیز بهره می‌گیرد.

شکست ایفون ۱۲ پرو در بخش ویدئو کار واقعاً سختیست! در این بخش گزینه‌های 120/ 240 فرکانس در هر ثانیه برای ثبت صحنه‌های آهسته پیش رو دارید. همچنین ضبط ویدئو با کیفیت 4K و ضبط Dolby Vision HDR نیز از سایر قابلیت‌های این بخش است. طبق ادعای اپل، این شرکت اولین دوربینی در جهان است که می‌تواند در این قالب ضبط کند. با این حال، آیفون ۱۲ پرو تنها راهی است که می‌توانید این فیلم را با شکوه و عظمت دقیق خود پخش کنید. در قسمت فیلمبرداری تثبیت کننده فیلم عالی است و به نظر می رسد کیفیت میکروفون در طی چند نسل گذشته آیفون‌ها بهبود یافته است که در افزایش قیمت گوشی آیفون ۱۲ پرو نقش مهمی دارد.

با توجه به ارتقاء پردازنده انتظار می‌رود که آوازه‌ی این گردهمایی لنزهای 12 مگاپیکسلی بازهم به گوش بازارهای جهانی موبایل برسد و بدون شک برخورداری از چنین ویژگی با قیمت ایفون ۱۲پرو بسیار قابل توجه است. در مورد دوربین سلفی هم بدنیست بدانید که باز هم 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و در کنار یک سنسور SL 3D که به تشخیص چهره کمک می‌کند، جا خوش کرده است.

قیمت ایفون ۱۲ پرو

ارزش خرید ایفون ۱۲ پرو

قیمت آیفون 12 پرو به ارزش 999 دلار یک انتخاب کاملاً هوشمندانه محسوب می‌شود. آیفون 12 پرو به صورتیست که هر کاربری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با توجه به قیمت ایفون ۱۲ پرو در واقع از یک نسخه همه چیز تمام بهره‌مند می‌شوید که ویژگی‌هایی مثل طراحی شیک، قابلیت زوم دوربین، اسکنر LiDAR و افزایش حافظه داخلی پایه دارد. خرید مدل ۱۲پرو گام ارزشمندیست و با در نظر گرفتن موارد ذکر شده ارزش خرید بالایی دارد.
نظر شما در مورد ایفون ۱۲ پرو چیست؟ به نظر شما این مدل هم مانند سری های قبل توجه بازار موبایل را به خود جلب می‌کند؟
برای اطلاع از قیمت روز گوشی از سایت 19کالا کمک بگیرید.

مزایا ایفون ۱۲ پرو :

  • ترکیب رنگ زیبا
  • عملکرد پردازشی قدرتمند
  • برخورداری از دوربین توانمند
  • پوشش اینترنت 5G
  • برخورداری از فناوری MagSafe

معایب آیفون ۱۲ پرو :

  • عملکرد باتری متوسط
  • عدم بهره مندی از شارژر و هندزفری در جعبه
  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
اطلاعات کلی
برند اپل
مدل Apple iPhone 12 Pro A2408
GPU (گرافیک) Apple GPU (4-core graphics)
سیم کارت دو سیم کارت 5G
دوربین 12 مگاپیکسل (چهارگانه)
اندازه 146.7×71.5× 7.4 میلی متر
وزن 189 گرم
جنس بدنه فریم استیل ضد زنگ، پنل جلو و عقب شیشه ای(گوریلاگلس)
حافظه 256 گیگابایت حافظه داخلی-6 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, October 13
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Hexa-core (2x3.1 GHz Firestorm + 4x1.8 GHz Icestorm)
سازنده چیپست Apple
چیپست (Apple A14 Bionic (5 nm
سرعت 3.1 گیگاهرتز
تعداد هسته 6 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل iOS
نسخه iOS 14.1 قابل ارتقا به iOS 14.4
صفحه نمایش
اندازه 6.1 اینچ
نوع صفحه نمایش Super Retina XDR OLED
رزولوشن 1170×2532پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~86.0%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~460
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 6 گیگابایت
حافظه داخلی 256 گیگابایت
درگاه حافظه
دوربین
دوربین اصلی 12 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 1170×2532 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری 4K با سرعت 24/30/60 فریم در ثانیه, فیلم برداری Full HD با سرعت 30/60/120/240 فریم در ثانیه, 10‑bit HDR, Dolby Vision HDR (up to 60fps), stereo sound rec
فلش فلش LED (دوگانه)
دوربین دوم 12 مگاپیکسل(دوگانه)
امکانات (HDR (photo/panorama
سنسور
سنسور ها Face ID-قطب نما- شتاب سنج(حسگر حرکتی)- حسگر مجاورتی- فشار سنج- ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration, proprietary ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, QZSS
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB Lightning, USB 2.0
امکانات
ارسال پیام iMessage, SMS(threaded view), MMS, Email, Push Email
تکنولوژی مرورگر (HTML5 ( Safari
جاوا
سایر -NFC
- قابلیت شارژ سریع باتری 20 وات
-USB Power Delivery 2.0
-پشتیبانی نمایشگر از Dolby Vision - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/aax+/aiff/apple lossless
- پشتیبانی از فرمت های تصویری mp4/h.264- audio/video/photo editor- document editor
-دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 6 متر و به مدت 30 دقیقه
-دارای پوشش ضد خش (Scratch-resistant glass, oleophobic coating)
- پشتیبانی از تکنولوژی True Tone(برای تنظیم رنگ و درجه روشنایی بسته به نور محیط )
باتری
باتری لیتیوم یونی 2815 میلی آمپر ساعت (غیر قابل تعویض)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.